gästblöggar åt hampelicious!

tiiip heeeii blööögge. ****** häääär.  hääämpz beeesta veeen . allts han eee såån gulllgris tiiip tyckr inte ni tiip me om honom jäättte mkt. assooo bästa bloggn ja leeeser , typ hundra % ärlig om sog sjeelv tiip och alltså verklieen ekta lixåm right?

alltsåå ni kan tip inte fatta vad jag såg idag. hampelicious på en dejt, ja kunde tiip inte tro mina ögon. tog tip en smygbild men alltså kan tip itesäga vem hon é .. asso förlooot tiip . men vi kan vell ha tip en tävling. den som tip gissar rätt vinner och prizet presenterar tip på fredag okiii?
aja puzzz alla läzzare. 
XOXO, ***licious



Kommentarer
Postat av: Tom tuvhag

Heiii! Jag schansar på at de ä stejna! Hon är sååå gulligull, vill kähka up hene!

2011-01-25 @ 11:42:34
Postat av: Klarilicious

Heeeeiiii, jag trooooo att de e elvilicious hjortstam! fast kan va stina som tom säge.... svår t vajl!:**

2011-01-27 @ 12:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0